joi, 22 iulie 2010

Dream Girl

Dream Girl

... let yourself to me, melt-in my everything without waiting for a honest word or sweet lies ... so let me be like that, touched, cracked by day at each horizon of a languid eyelash on axis and lines, me and you as circles and patterns in two dimensions always reinvented, connected ... let yourself astonished, stolen, light on the wrinkle of my forehead, heated by the thought that my thoughts are yours and can make your bed soft when you care less ... I let you to let yourself to me, as you are...

[...lasa-mi-te toata, topita-n totul meu fara a astepta un cuvant sincer sau minciuni dulci ... lasa-ma asa, atins, crapat de ziua la fiecare orizont de geana languroasa pe axe si linii, noi doi ca cercuri si texturi in doua dimensiuni mereu reinventati, conectati, amestecati... lasa-te mirata, furata, usoara pe ridul fruntii mele, incalzita de gandul ca gandurile mele iti apartin si-ti fac patul moale cand iti pasa mai putin... te las sa mi te lasi, asa cum esti ...]

Un comentariu: